onsdag 10 juni 2009

Nu ska vi ta tag i det här igen

Nu kommer det faktiskt ett rätt så seriöst blogg inlägg för en gångs skull. Ska försöka börja blogga igen om lite allt möjligt som händer och sker i mitt liv. Det största projektet jag har framför mig nu med bloggen är att skapa en egen design. Det är ju bara vanlig HTML-kodning and that's a piece of cake ;)


Shit! Jag tar studenten nu på fredag, gratta mig gärna =). Det betyder att jag har en massa saker att göra tills dess, bland annat fixa iordning kortege vagnen imorgon och sedan fika med lärarna. På kvällen blir det lite fest hos Anders med klassen. Sen väntar ju den stora dagen! Det blir en tidig champange frukost hemma hos Anders och sedan drar det igång med fotograferingar, utspring, mat, dunka dunka med lastbilen genom stan, ströga med en Studebaker 1937 Dictator Sedan och sen blir det kalas hos mig med tjocka släkten plus att Ida kommer hit!

De va de jag ville ha sagt =)
Stay true to heavy metal in the niiiight!

Bild på bilen jag kommer att åka i som körs av mammas morbor.



1 kommentarer:

Gevalia-U sa...

Grattis i förskott.